LUKOV B(R)LOG

Preišči ta spletni dnevnik

NAROČNIKI

GOOGLE TRANSLATE

sobota, 25. januar 2020

SVETLOBNA ŠKATLA JE ZANIMIVA!

POZDRAVLJEN V LUKOVEM B(R)LOGU!

Ta blog podpira RADIO RITEM.

TOKRAT GOVORIMO O eni zelo zanimivi stvari, ki v bistvu sploh ni naprava preden pa se posvetimo škatli pa nekaj AKTUALNIH NOVIC IZ B(R)LOGA.

AKTUALNE NOVICE IZ B(R)LOGA:
Torej zahvaljujemo se vam za 1.190 ogledov in 8 naročnikov. Najprej imam za vas posebno opozorilo: Vsi blogi pod oznako božično-novoletni program 2019 se bodo konec februarja prestavili v oznako 3. sezono. Lepo te prosim, da se naročiš na RITEM PISMO, da razložim zadevo v okence pred znakom subscribe vpišete svoj elektronski naslov vse skupaj potrdite na svojem elektronskem naslovu.

SVETLOBNA ŠKATLA:
Torej sama škatla niti ni toliko naprava ampak je nekakšna tabla z lučkami, na katero z napisi, ki so narejeni iz folije. Vse črke pa se postavi na škatlo. Škatla potrebuje baterije in sicer 6 AA baterij. Sama stvar ni toliko draga vse je odvisno od tega kje jo kupuješ jaz sem za to stvar plačal dobre 4 € brez baterij. Potem pa sem moral dokupiti še baterije kar me je stalo še slabih 6€.





HVALA DA SI PREBRAL ŠE EN BLOG. ČE SO TI MOJI BLOGI VŠEČ SE LAHKO NANJE NAROČIŠ LAHKO JIH DELIŠ MED SVOJIMI PRIJATELJI ter lahko v komentar napišeš #lukovbrlog ne bo nič narobe.

LEP POZDRAV IZ MOJEGA B(R)LOGA

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Kontaktiraj nas!

Ime

E-pošta *

Sporočilo *