LUKOV B(R)LOG

Preišči ta spletni dnevnik

NAROČNIKI

GOOGLE TRANSLATE

sobota, 18. januar 2020

KAKO SE OBNESE HUAWEI MEDIAPAD T3 10 PO 3 TEDNIH.

POZDRAVLJENI V LUKOVEM B(R)LOGU!

Ta blog podpira RADIO RITEM.

Danes govorimo o tem kako se moja tablica obnese po treh tednih še prej pa nekaj AKTUALNIH NOVIC IZ B(R)LOGA.


AKTUALNE NOVICE IZ B(R)LOGA:
Imamo že več kot 1.150 ogledov in 8 naročnikov. Za vse, ki ste spremljali božično-novoletni program imamo obvestilo. Vsi blogi pod oznako božično-novoletni program 2019 se bodo konec februarja prestavili v oznako 3. sezono. Vsi, ki redno berete ta blog veste, da je ta mesec najbolj brana objava

KATERI TELEFON SE SPLAČA KUPITI V LETU 2020? Upam pa, da vam je ta blog pomagal pri izbiri svojega telefona.



TABLICA HUAWEI MEDIAPAD T3 10 PO DOBRIH 3 TEDNIH:

Tablica mi od prejšnjič ni zaštekala niti enkrat. kar je dobra poteza Huaweia. Huawei pa je postal vsaj po mojem mnenju eden izmed najboljših prodajalcev ne samo telefonov in tablic temveč tudi pametnih ur, brezžičnih slušalk in še marsikaj. O Huaweiu pa upam, da bomo še govorili.

PODCAST:
Tudi podcast je kar dober imamo 310 ogledov in na podcastu RADIO RITEM lahko poslušate veliko podcastov o tehniki.


V primeru, da ti je moj blog všeč me lahko podpreš z subsribom na blog. Lahko pa preprosto komentiraš bom tudi zelo vesel. Hvala, da si prebral še en blog in

LEP POZDRAV IZ MOJEGA B(R)LOGA!

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Kontaktiraj nas!

Ime

E-pošta *

Sporočilo *