LUKOV B(R)LOG

Preišči ta spletni dnevnik

NAROČNIKI

GOOGLE TRANSLATE

sobota, 21. december 2019

KITAJSKI ZVOČNIK VS. JBL GO 2, KAJ JE BOLJE? (BLOG 35)

POZDRAVLJENI V LUKOVEM B(R)LOGU!!!!
Ta blog podpira radio Ritem.

Danes imamo ponovno en test tehnike in sicer eden izmed poceni zvočnikov za 10$ proti JBL GO 2 za 30€. Sedaj pa še nekaj aktualnih novic iz B(R)LOGA.

AKTUALNE NOVICE IZ B(R)LOGA:
V manj kot enem letu imamo več kot 950 ogledov. Hvala vsem, ki me podpirate in se naročate. Saj imamo 8 naročnikov. Decembrski program je zagotovljen in sicer z božično-novoletnim programom bomo začeli v sredo 25.12.2019, ko bomo na to spletno mesto objavili poseben blog. Kasneje pa kot že veste nadaljujemo v torek 31.12. in 1.1.2020 s posebnimi blogi o novem letu.


PRIMERJAVA MED KITAJSKIM ZVOČNIKOM IN JBL GO2:

Definitivno bomo oba zvočnika ocenila od 1 do 10 po različnih kategorijah.

Zvočnika sta kar kakovostna.

OCENE PO KATEGORIJAH,

PRAKTIČNOST:  JBL GO 2: 8                     KITAJSKI ZVOČNIK 10.
Kitajski zvočnik je boljši zaradi posebnega nosila. JBL GO 2 pa nima posebnega nastavka saj je tako majhen, zato sem ga ocenil z 8.


TEŽA: JBL GO 2: 10              KITAJSKI ZVOČNIK: 4
JBL GO 2 je težji, meni pa težje pomeni bolje.

ZVOK: JBL GO 2: 10                  KITAJSKI ZVOČNIK: 6
Oba imata kar v redu zvok pri JBL vsi vemo koliko je ura. JBL ima najboljši zvok ever. Kitajski zvočik za 10$ je pa za to ceno odličen in si je prislužil oceno 6.

BATERIJA: JBL GO 2: 10                   KITAJSKI ZVOČNIK: 8
Baterija pri JBL GO 2 je neverjetna zdrži zelo veliko časa. Meni je zdržala mislim, da celo 1 leto je pa res, da ga tudi več mesecev nisem uporabljal. Kitajski zvočnik imam doma 1 mesec od takrat sem ga polnil samo enkrat in sicer samo takrat, ko sem ga dobil je bil prazne baterije.

KONČNA OCENA JBL GO 2 je 9,5.
KONČNA OCENA KITAJSKEGA ZVONIKA JE 7,5.
KITAJSKI ZVOČNIK

JBL GO 2








Hvala, da si prebral še en blog v 3. sezoni. Če ti je blog všeč se lahko nanj naročiš. Lahko pa se naročiš na RITEM PISMO, kjer objavljamo kakšne dogodke in kaj o blogih.

LEP POZDRAV IZ MOJEGA B(R)LOGA.




2 komentarja:

  1. Ravnokar sem se zbudil in videl tvoj blog. Kako se ti da? Meni napisti toliko blogov je nemogoče. Kapo dol za najboljši slovenski blog o tehniki, izletih in še drugih različnih tematikah. Bravo za toliko število naročnikov in ogledov. Se še veselim božično-novoletnega programa na tej spletni strani. NAJVEČJA LEGENDA SI. HVALA, KER MI NI VEČ DOLGČAS ZARADI TVOJIH BLOGOV.

    OdgovoriIzbriši
  2. HVALA ZA PODPORO! TRUDIMO SE PO NAJBOLJŠIH MOČEH!

    LUKA IN EKIPA LUKOVEGA B(R)LOGA SE TI ISKRENO ZAHVALJUJE ZA LEPE BESEDE.
    LEPE PRAZNIKE.
    LUKA.

    OdgovoriIzbriši

Kontaktiraj nas!

Ime

E-pošta *

Sporočilo *