LUKOV B(R)LOG

Preišči ta spletni dnevnik

NAROČNIKI

GOOGLE TRANSLATE

sreda, 9. oktober 2019

Predstavljamo Xiaomi Mi A2

Dobrodošel v LUKOVEM B(R)LOGU!!!
Ta blog podpira radio Ritem.

Danes vam predstavljamo telefon znanega proizvajalca Xiaomi. To ni prva stvar Xiaomi, ki jo predstavljamo. Predstavljali smo že Giiker Subercube i3 in pametno zapestnico Mi Band 3.
Telefon je zelo zmogljiv, hiter. Ker sem tudi sam bloger mi je najpomembnejša kamera. Slike so zagotovo slabše kot slike iz iPhona.

V škatli dobimo:
- telefon,
- navodila,
- ovitek za telefon,
- polnilec,
- sim tool,
- adapter za slušalke.

TELEFON Z OVITKOM


ADAPTER IN SIM TOOL

Če ti je bil blog všeč se naroči na kanal, deli to objavo med svoje prijatelje in v komentar zapiši #kmalukonec. ☹️😓😓😓😓.
Lep pozdrav iz MOJEGA B(R)LOGA

2 komentarja:

  1. #kmalukonec. Sorry, ker me že dolg časa ni blo sem glih streamov. Ti si faca. VSI V KOMENTAR #kmalukonec

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz sem si kupil Xiaomi telefon zaradi tebe.

    OdgovoriIzbriši

Kontaktiraj nas!

Ime

E-pošta *

Sporočilo *