LUKOV B(R)LOG

Preišči ta spletni dnevnik

NAROČNIKI

GOOGLE TRANSLATE

sobota, 31. avgust 2019

Obiska Arburetuma Volčji potok 1. del (BLOG 23)

POZDRAVLJENI V LUKOVEM B(R)LOGU!!!!!!

Ta blog podpira radio Ritem.

Arburetum Voljči potok je eden izmed meni najljubših parkov in krajev v SLOVENIJI.  Tam so bili dinozavri, rože in lesena igrala. Seveda sem za blog naredil veliko, veliko slik. Upam, da boste podoživeli trenutke iz Arburetuma Volčji potok.














7 komentarjev:

  1. Luka, ti si največja legenda kot sem ti to že večkrat povedal v komentarjih. Tvoj blog je tako dober, da ga pokažem prijateljem in tudi oni pravijo, da imaš najboljši blog.


    #lukovbrlog
    #lukovbrlog
    #lukovbrlog #lukovbrlog #lukovbrlog #lukovbrlog #lukovbrlog

    OdgovoriIzbriši
  2. Vsi, ki vam je všeč LUKOV B(R)LOG GA DELITE S SVOJIMI PRIJATELJI!!

    OdgovoriIzbriši
  3. JAZ TAKO OBOŽUJEM RASTLINJE, DA SEM V ARBURETUMU ENKRAT NA MESEC.
    HAHAHAH.
    LUKA TI SI LEGENDA.

    OdgovoriIzbriši

Kontaktiraj nas!

Ime

E-pošta *

Sporočilo *