LUKOV B(R)LOG

Preišči ta spletni dnevnik

NAROČNIKI

GOOGLE TRANSLATE

sobota, 21. marec 2020

ZAČETKI BLOGA, 50 OBJAVA ČEZ DVA DNI JE BLOG STAR 1 LETO!! (BLOG 50)

POZDRAVLJENI V NOVEM BLOGU!
Ta blog podpira RADIO RITEM.
Podcast: https://anchor.fm/radioritem
Facebook: @radioritem

Danes bomo govorili o začetkih bloga in naslednji blog bo že ta ponedeljek, ker smo na ta dan pred enim letom začel blog. Še prej pa sem začel podcast kateri link je zgoraj še preden pa gremo na blog gremo na nekaj AKTUALNIH NOVIC IZ B(R)LOGA!

AKTUALNE NOVICE IZ B(R)LOGA:

Številka vsak dan, teden, mesec raste in mi že imamo več kot 1.500 ogledov in kmalu bomo na 2.000. Številka naročnikov pa niha med 8 in 9. Hvala vsem, ki se naročate, če pa neveste kako sem to razložil v enem videu. Link do videa: https://www.youtube.com/watch?v=AdhaLL7N6cc. V prihodnosti pa bom objavil še dva videa prvi bo Kako se naročiti na blog preko TELEFONA. Drugi pa Kako se naročiti na blog preko TABLICE. Lahko pa se naročiš na RITEM PISMO preprosto, v okence vpišeš svoj elektronski naslov ga potrdiš na svojem elektronskem naslovu, ki si ga navedel in naslednje RITEM PISMO bo prispelo na tvoj elektronski naslov, ki si ga navedel.


KAKO SE JE ZAČEL LUKOV B(R)LOG?

LUKOV B(R)LOG je nastal pravzaprav v moji glavi, ko sem iskal dobro ime, ki ga nima nihče. Nisem hotel ponavljati za nikomer.  Še en dan prej pred uradno premiero bloga pa je bil petek 22.3.2019, ko sem našel en priročnik za pisanje bloga. Knjigo sem prebral že v tistem dnevu in naslednji dan objavil prvi blog.

KAKO SE ODLOČAŠ O TEMATIKAH, KI SO OBJAVLJENE V BLOGU?

Za tematike se odločam na podlagi vsebin, ki so popularne, zanimive, ki ljudem tudi pomagajo npr. KATERI TELEFON KUPITI V 2020. Rad se ukvarjam s tehniko. Včasih pa pišem navadno temo, ki se mi zdi zanimiva in je o njej potrebno govoriti.


Hvala, da si prebral še en blog nadaljevanje lahko prebereš v ponedeljek 23.3.2020, ko bo LUKOV B(R)LOG star točno eno leto. Do takrat greš lahko na Facebook @radioritem in pogledaš kakšno objavo ali pa story.


LEP POZDRAV IZ B(R)LOGA!




Ni komentarjev:

Objavite komentar

Kontaktiraj nas!

Ime

E-pošta *

Sporočilo *